2008年4月22日星期二

Compress::Zlib 無啦啦corrupt左

今日比人投訴,話成個月都收唔到email...入去mail server度睇,初初就以為咁啱無人send比佢啫,因為睇d log都似正常,懶懶地咪用個gmail send張嚟試吓,點知等左成個鐘都收唔到添...於是就再慢慢比多d心機睇吓個maillog,點知見到”mailgateway postfix/lmtp[17734]: connect to 127.0.0.1[127.0.0.1]: Connection refused (port 10024)”吓???10024咪就係amavisd囉...跟住仲發現個process真係無左添...

明明行左半年都無事,又會發啦啦嘅...諗吓諗吓,又真係喎,點解近排我無收到worm嘅通知呢?(因為config到一收到有worm嘅email就通知我,雖然我都無嘢做到,不過得個知字都好啊...)於是就梗係試吓start返個process啦,點不知又比佢鬧鬼我:

Starting amavisd: ERROR: MISSING REQUIRED BASIC MODULES: Compress::ZlibBEGIN failed--compilation aborted at /usr/local/sbin/amavisd line 160. [FAILED]
我梗係睇吓有無install到啦,做左個"yum list all grep perl"
perl-Compress-Zlib.i386 1.42-1.fc6 installed
吓?咁即係點啊?
我先remove "yum remove perl-Compress-Zlib.i386"之後再install,結果一樣...

又係唔理性嘅時候,唔理佢咁多再用"perl -MCPAN -e shell"之後行"install Compress::Zlib"梗係fail啦,到左咁唔理性嘅時候就梗係來硬嚟啦,今次仲”force install Compress::Zlib".之後梗係install ok架,不過個case都係一樣囉....唔理性到極點就去試吓download最新嘅amavis stable version 2.5.4試吓啦:-

Starting amavisd: ERROR: MISSING REQUIRED BASIC MODULES: Compress::ZlibBEGIN failed--compilation aborted at /usr/local/sbin/amavisd line 171. [FAILED]

呢個做法,只係將個complain嘅line no 由160變左做171...即係問題仲”未解決”到啦...

R哂頭,明明响度架,又比我搵到有人教’perl -MCompress::Zlib -e'print "Found\n"'’哈哈,行完終於都有少少頭緒喇,因為佢鬧:-

is only avaliable with the XS version at /usr/lib/perl5/site_perl/5.8.8/Compress/Zlib.pm line 9BEGIN failed--compilation aborted at /usr/lib/perl5/site_perl/5.8.8/Compress/Zlib.pm line 9.Compilation failed in require.BEGIN failed--compilation aborted.
yeah,睇嚟要做一次recompile,於是就走入CPAN個shell做一次recompile,即係”perl -MCPAN -e shell"之後打"recompile".等左半個鐘左右,哈哈,真係work喎!!Yeah...但係唔明點解無啦啦d library會corrupt左,不過真係比佢玩死...

諗吓諗吓,我好似行過”yum update”去update部機喎,又好似有d perl library update左喎...如果係唔得嘅話,仲咩比我update啊???

沒有留言: